Obecná část
I. Úvodní ustanovení
Pořadatelem Věrnostního programu GECO (dále také jen „Věrnostní program“) je společnost GECO, a.s., se sídlem Praha 8, Pod Čimickým hájem 190/11, PSČ 18100, IČ: 63080737, DIČ: CZ63080737, zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddílu B, vložce 3329 (dále jen „Pořadatel“).
Věrnostní program je určen zákazníkům Pořadatele, kteří mají v souladu se všeobecnými podmínkami Věrnostního programu aktivován zákaznický účet v pokladním systému GECO, který jim umožňuje při nákupu vybraného zboží či služeb v síti prodejen GECO získávat výhody podle aktuálních pravidel a nastavení Věrnostního programu.
Pořadatel je oprávněn k účasti na Věrnostním programu přizvat i další partnery. O takové skutečnosti bude Pořadatel své zákazníky informovat prostřednictvím komunikace na prodejně GECO nebo na www.kartageco.cz nebo e-mailem karta@geco.cz či na telefonní lince +420 266 014 222.
II. Doba trvání a územní vymezení Věrnostního programu
Věrnostní program probíhá na celém území České republiky ve všech prodejnách GECO, v období od 1. června 2010, bez omezené doby trvání.
III. Vznik členství ve Věrnostním programu
Účastníkem Věrnostního programu se může stát pouze plně svéprávná fyzická osoba starší 18 let, která:
má aktivován zákaznický účet v pokladním systému GECO, ke kterému přistupuje prostřednictvím věrnostní karty GECO nebo číslem registrovaného telefonního čísla,
zadá registrační údaje (telefonní číslo, pohlaví a rok narození) na kterékoliv pokladně prodejny GECO,
dokončí svoji registraci (dále jen „Dokončená registrace“) ověřením PINu na zákaznickém displeji pokladny na prodejně GECO. PIN obdrží ve formě SMS na jím registrované telefonní číslo,
souhlasí se Všeobecnými podmínkami Věrnostního programu,
Udělí souhlas se zpracováním poskytnutých registračních osobních údajů v rámci Věrnostního programu.
Pořadatel rozhoduje s konečnou platností o registraci osob ve Věrnostním programu. Pořadatel, včetně jeho zaměstnanců, je oprávněn zejména zamítnout registraci zájemce o účast ve Věrnostním programu v případě nepravdivých, neúplných nebo chybějících údajů či podezření na nekalé jednání Účastníka. V případě sporu ohledně okamžiku vzniku či existence členství ve Věrnostním programu, rozhoduje s konečnou platností Pořadatel.
Každá osoba se může do Věrnostního programu registrovat pouze jednou, opakovaná (vícenásobná) registrace se nepřipouští. Na členství ve Věrnostním programu není právní nárok.
IV. Členství ve Věrnostním programu
Účastí ve Věrnostním programu Účastník prohlašuje, že se seznámil s těmito podmínkami Věrnostního programu, souhlasí s nimi a zavazuje se je bezvýhradně dodržovat.
Věrnostní karta GECO zůstává vlastnictvím Pořadatele a slouží k identifikaci Účastníka při nákupech v prodejnách sítě GECO a k uplatnění výhod vyplývajících z členství ve Věrnostním programu. Jakákoli odpovědnost Pořadatele za škody vzniklé v souvislosti s poškozením, zničením, zneužitím nebo ztrátou Věrnostní karty GECO je vyloučena.
V případě zapomenutí PINu může Účastník požádat o zaslání nového PINu na registrované telefonní číslo, a to na pokladně prodejny GECO.
V případě ztráty Věrnostní karty GECO je Účastník oprávněn požádat v libovolné prodejně sítě GECO o vydání nové Věrnostní karty GECO. Nová Věrnostní karta GECO bude přiřazena k jeho zákaznickému účtu po identifikaci registrovaným telefonním číslem.
V případě ztráty telefonu a zapomenutí PINu, se musí účastník obrátit na e-mail karta@geco.cz nebo na zákaznickou linku GECO +420 266 014 222. Po ověření registračních údajů Účastníka, bude Účastníkovi odeslán PIN na nově registrované telefonní číslo.
Účastník má právo změnit registrované telefonní číslo, změnu však musí potvrdit PINem.
Při každém nákupu, při kterém se účastník identifikuje ke svému zákaznickému účtu, zaznamenává Pořadatel informace o provedené transakci a zpracovává je pro poskytnutí výhod vyplývajících z členství ve Věrnostním programu.
V. Podmínky pro zapojení účastníků do Věrnostního programu a získávání slev
Za nákupy získává Účastník určitý počet GECO bodů nebo jinu výhodu či odměnu v závislosti na druhu zakoupeného zboží či služeb. Účastník Věrnostního programu získává GECO body vždy pouze za nákup takového zboží, v souvislosti s jehož nákupem nebyla Účastníkem v rámci Věrnostního programu získána jakákoliv jiná (obvykle pro Účastníka výhodnější) výhoda či odměna. Informace o principu získávaných GECO bodů a dalších výhod či odměn jsou k dispozici na prodejnách GECO.
Získané GECO body (1 bod = 1 Kč) může Účastník použít místo peněz při placení, a to na vše kromě cigaret, loterijních produktů a finančních služeb, vždy při jakémkoli následujícím nákupu. Čerpání GECO bodů potvrzuje PINem, který mu byl zaslán na registrované telefonní číslo, nebo načtením GECO karty.
Získávat výhody či odměny Věrnostního programu může dle pravidel Věrnostního programu pouze Účastník, který dokončil Registraci do Věrnostního programu.
V případě, že účastník obdržel na základě sdělení registračních údajů Věrnostní kartu GECO, registraci však nedokončil, jsou mu na účet Věrnostní karty GECO body připisovány, ale bez platného PINu připsané GECO body nemůže čerpat a nemůže získat žádné další výhody či odměny.
Lhůta pro Dokončení registrace do Věrnostního programu od zadání registračních údajů na pokladně prodejny GECO je 90 dnů. Pokud Účastník v této lhůtě registraci nedokončí, bude zákaznický účet bez náhrady deaktivován.
Odměny získané ve Věrnostním programu budou zpoplatněny až do výše 0,10 Kč s DPH za 1 kus.
VI. Případy neuznání připsaných GECO bodů či získání jiných výhod
GECO body či jiné výhody (včetně odměn) byly získány v rozporu s dobrými mravy.
GECO body či jiné výhody (včetně odměn) byly získány z důvodu omylu nebo technické chyby systému.
GECO body či jiné výhody (včetně odměn) se vážou na transakci, která byla z jakéhokoli důvodu zrušena nebo byla poskytnuta náhrada jiným způsobem.
VII. Pravidla pro využívání a doba platnosti (exspirace) připsaných GECO bodů
Pro získání jakékoliv výhody nebo odměny v rámci Věrnostního programu, může Účastník využít pouze aktuálně platné GECO body, které jsou připsané na jeho zákaznický účet.
Doba platnosti GECO bodů získaných Účastníkem v rámci Věrnostního programu je časově omezena takto:
Každý GECO bod, který bude připsaný na zákaznický účet Účastníka v době od 1. července 2023 je platný vždy do posledního dne šestého (6) kalendářního měsíce následujícího po měsíci ve kterém byl daný GECO bod připsán na zákaznický účet příslušného Účastníka.
GECO body které byly připsané na zákaznický účet Účastníka v období od 1.1.2010 do 31.12.2018 a do 30.6.2023 nebyly Účastníkem využity, jsou platné do 31. srpna 2023.
GECO body které byly připsané na zákaznický účet Účastníka v období od 1.1.2019 do 31.12.2020 a do 30.6.2023 nebyly Účastníkem využity, jsou platné do 30. září 2023.
GECO body které byly připsané na zákaznický účet Účastníka v období od 1.1.2021 do 31.12.2021 a do 30.6.2023 nebyly Účastníkem využity, jsou platné do 31. října 2023.
GECO body které byly připsané na zákaznický účet Účastníka v období od 1.1.2022 do 31.12.2022 a do 30.6.2023 nebyly Účastníkem využity, jsou platné do 30. listopadu 2023.
GECO body které byly připsané na zákaznický účet Účastníka v období od 1.1.2023 do 30.6.2023 a do 30.6.2023 nebyly Účastníkem využity, jsou platné do 31. prosince 2023.
Po uplynutí doby platnosti (expiraci) bude daný Účastníkem nevyužitý GECO bod vymazán ze zákaznického účtu příslušného Účastníka a nebude jej již možné využít pro získání jakékoliv výhody nebo odměny v rámci Věrnostního programu
Pokud má Účastník Věrnostního programu na svém zákaznickém účtu připsané platné GECO body, které se rozhodne využít pro získání výhody nebo odměny, jsou platné GECO body Účastníka pro její získání v požadované výši čerpány postupně, podle data jejich připsání na zákaznický účet, a to vždy od nejstarších platných GECO bodů, tj. těch které byly na zákaznický účet daného Účastníka připsány nejdříve.
VIII. Práva a povinnosti Pořadatele
Pořadatel dohlíží na regulérnost Věrnostního programu a dodržování jeho pravidel.
Pořadatel si vyhrazuje právo měnit a upravovat Všeobecné podmínky Věrnostního programu.
Účastníci Věrnostního programu budou o těchto změnách informování formou komunikace na prodejnách GECO nebo na stránkách www.kartageco.cz nebo prostřednictvím e-mailu karta@geco.cz či na telefonní lince +420 266 014 222.
Pořadatel si vyhrazuje právo konečného rozhodnutí ve všech záležitostech souvisejících s pořádáním Věrnostního programu a to včetně jeho přerušení, zkrácení či předčasného ukončení, nebo odvolání či změny jeho pravidel. O veškerých případných změnách je Pořadatel povinen informovat účastníky na prodejnách GECO nebo na www.kartageco.cz, přičemž okamžikem zveřejnění nabývají veškeré změny účinnosti a závaznosti, pokud nebude v jednotlivém případě stanoveno jinak.
O jakýchkoli reklamacích či námitkách rozhoduje s konečnou platností rovněž Pořadatel.
IX. Zánik členství ve Věrnostním programu
Účastník může svoje členství ve Věrnostním programu kdykoliv ukončit, a to zavoláním na zákaznickou linku +420 266 014 222, e-mailem na karta@geco.cz, nebo zasláním písemné žádosti o ukončení registrace ve Věrnostním programu na adresu: GECO, a.s., se sídlem Praha 8, Pod Čimickým hájem 190/11, PSČ 18100.
Pořadatel si vyhrazuje právo deaktivovat zákaznický účet:
pokud zákaznický účet nebyl použit pro nákup zboží či služeb déle jak 180 dnů;
pokud Účastník nedokončí registraci ověřením PINu ve lhůtě 90 dnů po zadání registračních údajů;
pokud došlo k jeho zneužití anebo byla zjištěna duplicita zákaznického účtu.
Pořadatel je oprávněn ukončit členství kteréhokoli Účastníka ve Věrnostním programu a deaktivovat zákaznický účet, a to i bez udání důvodu, zejména však v případě, že Účastník:
zneužije jakékoliv výhody, které jsou mu jako členovi Věrnostního programu poskytovány, nebo
poruší jakýmkoliv způsobem tyto podmínky.
X. Ochrana osobních údajů a souhlas s jejich zpracováním
Každý Účastník Věrnostního programu uděluje spolu s registrací do Věrnostního programu svůj souhlas, aby po dobu trvání jeho členství ve Věrnostním programu, nejdéle však do odvolání souhlasu, Pořadatel zpracovával jeho osobní údaje uvedené v registračním formuláři, a to pro účely vyjádřené v souhlasu, kterými jsou zejména realizace marketingových aktivit v rámci Věrnostního programu a vytváření průzkumů, analýz a obchodních statistik ohledně nákupního chování, pro aktivní nabídky, (dále také jen jako „souhlas se zpracováním osobních údajů“).
Souhlas se zpracováním osobních údajů je Účastník oprávněn kdykoli odvolat. Doručením odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů pozbude Pořadatel oprávnění zpracovávat osobní údaje Účastníka Věrnostního programu pro účely uvedené v souhlasu se zpracováním osobních údajů.
Po odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů je Pořadatel oprávněn nadále zpracovávat osobní údaje Účastníka z titulu
zajištění řádného fungování Věrnostního programu a plnění práv a povinností z něj plynoucích
oprávněných zájmů Pořadatele (jako například zpracování osobních údajů pro statistické účely, prevence hackerských útoků) apod.
plnění povinností uložených Pořadateli veřejnoprávními předpisy, to vše nejméně po dobu trvání členství Účastníka ve Věrnostním programu.
Odvolá-li Účastník Věrnostního programu svůj souhlas se zpracováním osobních údajů nebo omezí-li rozsah zpracování osobních údajů zpracovávaných na základě uděleného souhlasu, je Pořadatel oprávněn členství Účastníka ve Věrnostním programu jednostranně ukončit.
Podrobnější informace o ochraně osobních údajů Účastníků jsou uvedeny v Pravidlech zpracování a ochrany osobních údajů, která jsou uložena na www.kartageco.cz/gdpr
XI. HRA O POKLADY KAPITÁNA GECO – HRA O POKLADY Z TRUHLY (dále jen „HRA“)
Pořadatelem HRY je společnost GECO, a.s., IČ 63080737, sídlem Pod Čimickým hájem 190/11, Praha 8 (dále jen „pořadatel“). HRA je součástí Věrnostního programu. HRA probíhá na všech prodejnách GECO v České republice.
Podmínky účasti ve HŘE:
HRA je určena zákazníkům prodejen GECO starším 18 let a splňujícím další podmínky účasti ve HŘE uvedené v těchto pravidlech (dále jen „hrající zákazník“).
Hrající zákazník nakoupí na jediné účtence zboží v minimální celkové hodnotě 1500,- Kč včetně DPH a tato účtenka splňuje podmínku stanovenou níže v bodě 3. těchto pravidel.
Hrající zákazník se při nákupu identifikuje svým zákaznickým účtem.
Do HRY jsou zařazeny jen účtenky, které neobsahují odměnu získanou v rámci Věrnostního programu.
Pořadí hrajícího zákazníka určuje pořadí jeho účtenky v řadě všech účtenek, které jsou zařazeny do HRY. Zařazení účtenky do pořadí určuje hrající zákazník dotykem na truhlu zobrazující se na zákaznickém displeji v pokladní zóně prodejny GECO. V případě, že bude pořadí hrajícího zákazníka výherní (2., 500. nebo 10 000.), získává některou z níže uvedených výher. V případě jiného než výherního pořadí hrajícího zákazníka (tzn. pořadí, které není dělitelné výherním pořadím, tj. číslem 2, 500 nebo 10 000), hrající zákazník nezískává žádnou výhru.
Výhry:
Každý 2. hrající zákazník vyhrává 1 GECO bod
Informace o výhře:
O tom, že hrající zákazník vyhrál některou z výher, bude informován při uzavření účtenky na zákaznickém displeji v pokladní zóně prodejny GECO. Vyhrané Geco body jsou výherci připsány na jeho zákaznický účet Věrnostního programu. V případě výhry hotelového šeku bude účastník Věrnostního programu informován SMS zprávou. Obsahem SMS zprávy budou podrobné informace pro uplatnění výhry. Výhra (hotelový šek) bude výherci předána na prodejně GECO zástupcem GECO, a.s. do 30 dnů od dne získání výhry. Prodejnu GECO, na které dojde k fyzickému předání výhry si určí výherce. Pokud se vyhrávající účastník o výhru nepřihlásí do 30 dní od dne získání výhry, výhra bez náhrady propadá Pořadateli.
Další podmínky HRY:
Hrající zákazník se HRY účastní dobrovolně a svou účastí ve HŘE potvrzuje, že souhlasí s podmínkami (pravidly) HRY.
Výsledky HRY jsou konečné.
Pořadatel si vyhrazuje právo na:
Úpravu či změnu podmínek HRY.
Úpravu doby trvání HRY.
Zrušení HRY bez náhrady.
Vyloučení kteréhokoliv hrajícího zákazníka ze HRY v případě porušení podmínek HRY či v případě podezření z podvodného nebo nekalého jednání s cílem získat výhru, přičemž vyloučení ze HRY je bez náhrady nákladů či újmy.
Pořadatel neodpovídá za jakákoli rizika a závazky související s účastí ve HŘE, či v souvislosti s užíváním výher.
Nebezpečí škody na výhře přechází na výherce okamžikem předání výhry výherci. Výherce nemůže nárokovat jinou výhru, než která mu bude Pořadatelem vydána a nemá nárok výhru reklamovat. Výhry není možné alternativně vyplatit v hotovosti ani poskytnout v jiném plnění.
Pořadatel neodpovídá za uvedení nesprávných či nepřesných informací v souvislosti s HROU (bez ohledu na to, zda k tomu došlo v důsledku lidského pochybení či technické závady) ani za jakékoli technické problémy či závady vzniklé v průběhu HRY.
XI. Ostatní ustanovení
Stručné informace týkající se Věrnostního programu jsou nepravidelně uváděny na informačních letácích v síti prodejen GECO.
Pro případ nejasností týkajících se pravidel Věrnostního programu jsou Všeobecné podmínky věrnostního programu umístěny na stránkách www.kartageco.cz, nebo se Účastník může dotazovat prostřednictvím e-mailu karta@geco.cz nebo zákaznické linky +420 266 014 222, která je v provozu v pracovní dny od 08:00 do 16:00 hod.
Tyto podmínky jsou jediným dokumentem, který závazně upravuje pravidla Věrnostního programu.
Tyto aktualizované podmínky Věrnostního programu jsou platné od 1. 7. 2023 a v plném rozsahu nahrazují všechna předchozí pravidla či podmínky Věrnostního programu.
Všeobecné podmínky platné od 1. 7. 2023 v pdf